مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی

مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 150 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- بهزیستی روان شناختی ...............................................................

14

2-2- عوامل مؤثر بر بهزیستی روان شناختی .............................................

26

2-3- تفاوت های جمعیت شناختی و ابعاد بهزیستی روان شناختی ..................

27

2-4- سبک­ های فرزندپروری ...............................................................

29

2-5- مهمترین سبک­ های فرزندپروری ....................................................

31

1-2-5- والدین قاطع و اطمینان بخش (مقتدر منطقی) .................................

31

2-2-5- والدین خودکامه و مستبد .........................................................

32

3-2-5- والدین سهل‌گیر و بی بند و بار ..................................................

32

3-2-5- والدین آسان گیر ..................................................................

32

1-2-6- فرزندپروری مقتدرانه .............................................................

35

2-2-6- فرزندپروری مستبدانه .............................................................

36

3-2-6- فرزندپروری آسان گیرانه .........................................................

36

4-2-6- فرزندپروری بی اعتنا ..............................................................

37

2-7- ماهیت خود کنترلی ...................................................................

41

2-8- مفهوم خودکنترلی در نظریه یادگیری اجتماعی راتر ..............................

49

2-9- انواع کنترل و نظارت .................................................................

54

1-2-9- کنترل پیش از عمل ................................................................

54

2-2-9- کنترل سکانی .......................................................................

54

3-2-9- کنترل تفکیکی (بلی- خیر) .......................................................

55

4-2-9- کنترل بعد از عمل .................................................................

55

2-10- ارزیابی انواع کنترل ..................................................................

55

2-11- مراحل فرآیند خودکنترلی ..........................................................

56

1-2-11- تعیین معیار یا استاندارد .........................................................

56

2-2-11- سنجش عملکرد ..................................................................

57

3-2-11- تشخیص انحرافات از طریق تطبیق عملکرد با استاندارد ...................

57

4-2-11- انجام اقدامات اصلاحی .........................................................

58

2-12- مرور تحقیقات پیشین ...............................................................

58

1-2-12- پیشینه پژوهشی مربوط به ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی ...

58

2-2-12- پیشینه پژوهشی مربوط به ارتباط سبک فرزند پروی و بهزیستی روانشناختی ........................................................................

62

2-13- جمع بندی ............................................................................

63

2-14- فرضیه های پژوهش .............................................................................

2-15- قلمرو جغرافیایی و سازمانی پژوهش ......................................................

64

64


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.