ppt با موضوع سازمان پولی و مالی

ppt با موضوع سازمان پولی و مالی

ppt با 33 اسلاید موضوع سازمان پولی و مالی آماده ارائه تهیه شده است. قسمتی از متن ppt : عضویت در موسسه   }هر کشور عضو بانک جهانی می تواند عضویت موسسه  دراید (حتی کشورهای سوسیالیستی) ولی هر کشوری که می خواهد به عضویت موسسه بین المللی توسعه دراید ابتدا باید مقررات صندوق بین المللی پول را در مورد امور مالی بین المللی رعایت کند و کلیه اطلاعات لازم مالی و اقتصادی را برای ارزیابی وضع اقتصادی آن کشور در اختیار صندوق قرار دهد، که تا قبل از فروپاشی بلوک شرق، کشورهای سوسیالیستی این مطلب رامهم ترین سد راه در عضویت خود در این موسسه یعنی بانک جهانی و موسسه بین المللی توسعه می پنداشتند و درنتیجه عضویت آن را نمی پذیرفتند. تعداد آراء هر کشور بستگی به مقدار سهمیه پرداختی کشور مربوطه به موسسه  دارد. در مقابل هر 5000دلاری که هر کشور به موسسه پرداخت می کند، حق رای ان برابر500 رای به علاوه یک رای می باشد بدیهی است ابن روش به نفع کشورهای گروه دوم یعنی در حال توسعه می باشد زیرا این امر باعث می شود ان ها علی رغم سهم مختصرشان از قدرت رای دهی بالایی برخوردار باشند. برای مثال در 30 ژ ...

تحقیق درباره ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

تحقیق درباره ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

↓↓  لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت  فایل:  word    (قابل  ویرایش و آماده پرینت) تعداد  صفحات:18     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : چکیده در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصاد رقابتی ، فضای انحصاری را در هم می شکند ، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در این بهترین تحقیق سعی شده به مفهوم رضایت مشتری و عوامل سازنده رضایت مشتری در سیستم بازاریابی تک تک و همچنین نمونه هایی واقعی از شرکتهایی که ایده بازاریابی تک تک در روابط بلند مدت با مشتری را در عمل به اجرا در آورده اند پرداخته شود . مقدمه هنر بازاریاب امروز "فروش یخچال به اسکیمو" نیست؛ بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خشنود، همواره در کنار داشتن ...

تحقیق درباره طراحی شاخص های ارزیابی اقتصادی

تحقیق درباره طراحی شاخص های ارزیابی اقتصادی

↓↓  لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت  فایل:  word    (قابل  ویرایش و آماده پرینت) تعداد  صفحات:28     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : چکیده برای اطمینان از عملکرد بخش بهداشت و حصول به آرمان های انسانی آن، طراحی شاخص های اقتصادی و محاسبه آن از اهمیت زیادی برخوردار است. هدف این پژوهش طراحی شاخص های ارزیابی اقتصادی بخش بهداشت است. در این پژوهش شاخص های ارزیابی اقتصادی بر چگونگی تخصیص منابع، فراهم بودن امکانات بهداشتی و درمانی ، دسترسی جمعیت های هدف به خدمات مورد نیاز و توزیع عادلانه منابع با تاکید بر کارایی منابع تاکید دارد. نوع پژوهش کاربردی و روش مطالعه آن تطبیقی و به صورت توصیفی است . تحلیل و انتخاب شاخص ها براساس نظریات کارشناسان ذیربط با استفاده از تکنیک دلفی انجام شده است . نتایج این پژوهش بر مبنای راهکارها، مدل ها و اهداف طراحی شاخص های ارزیابی اقتصادی شامل، 92 شاخص با ذکر فرمول آنها در قالب طبقه بندی های رایج بین المللی ...

تحقیق درباره عدالت اقتصادی

تحقیق درباره عدالت اقتصادی

↓↓  لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت  فایل:  word    (قابل  ویرایش و آماده پرینت) تعداد  صفحات:24     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : مقدمه: عدالت در اسلام هم مقابله با فقر است و هم مترادف با کارآمدی است. اما در غرب وقتی می‌گویند عدالت اجتماعی، بیشتر تأمین اجتماعی و فقرزدایی مورد توجه است و بیشتر این جنبه‌ از عدالت را دنبال می‌کنند. اما در اسلام کارآمدی جزئی از عدالت است مسئله عدالت با وجود اینکه یک مسئله اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، ولی از نظر مکتب شیعه آنقدر مهم است که در کنار پنج اصل اعتقادی یعنی توحید، نبوت، معاد، عدل و امامت قرار گرفته است. به همین دلیل عدالت باید یک مسئله فراگیری باشد و نمی‌توان عدالت را فقط اختصاص به یک بعد از زندگی اجتماعی مردم تلقی کرد. اینکه در کنار اصول اعتقادی مسلمانها قرار گرفته، مانند همه اصول اعتقادی باید فراگیر باشد. عدالت آنقدر مهم و فراگیر است که در اعتقاد شیعه، عدالت ...

استراتژی های بازاریابی در خدمات بیمه عمر

استراتژی های بازاریابی در خدمات بیمه عمر

این مطالعه برای ارزیابی استراتژی‌های بازاریابی در بخش خدمات بیمه زندگی، نحوه افزایش فروش این استراتژی‌ها و قابلیت خرید و فروش یک محصول که نهایتا به رضایت مشتری منتهی شود طراحی شده است. سناریوی بیمه با چالش‌های متعددی از جمله افزایش هزینه‌های عملیاتی، فشارهای قانونی و زیرساختهای تکنولوژی غیرمنعطف روبرو است. این فشارها با رشد حق‌بیمه پایین تا متوسط و فشارهای در حال فزاینده شکایتهای قانونی همراه شده است. این مطالعه با در نظر گرفتن همه این موارد، تلاش می‌کند تا همه فاکتورهایی که استراتژی‌های موثر بازاریابی کمک می‌کند را مورد مطالعه قرار دهد. این بهترین تحقیق استراتژی‌های بازاریابی متفاوتی را ارائه می‌دهد که در خدمات بیمه زندگی اتخاذ شده‌اند تا محیط کسب و کار داخلی و خارجی شرکت را در نظر داشته باشند. استراتژی بازاریابی رویکرد اساسی است که واحدهای تجاری از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و از تصمیمات وسیعی در مورد بازارهای هدف، موقعیت و ترکیب بازار و سطوح هزینه‌های بازاریابی تشکیل شده است. با رقابتی شدن هر چه بیشتر بخش خدما ...