ppt درباره ی تاریخ طب

ppt درباره ی تاریخ طب

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ppt نوع فایل : . ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 18  اسلاید قسمتی از متن: انتقال طب از ایران به یونان بکار بردن عبارت« طب ایرانی » بجای« طب یونانی » رکود طب در یونان :           دوران استنساخ وتقلید           حاکمیت خرافات وتوسل به افسون وجادو و000 ورود مجدد طب از یونان به ایران (قبل از ظهور اسلام)          پیشرفت طب دریونان با حضور بقراط          جنگهای ایران ویونان واختلاط آنها باهم          حمله اسکندر به ایران (سال 330 قبل از میلاد)          مدرسه جندی شاپور          بسته شدن مدرسه اداسا به امر امپراطور روم شرقی          دوران سلطنت انوشیروان ( ...

ppt درباره ی تاریخچه جوشکاری

ppt درباره ی تاریخچه جوشکاری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ppt نوع فایل : . ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید :82 اسلاید قسمتی از متن: چون احتیاجات بشر اتصال و جوش در همه موارد را خواستار بوده لذا مثلاً از رومیهای قدیم فردی به نام پلینی از لحیم به نام آرژانتاریم وترناریم استفاده می کرد که دارای مقداری مساوی قلع و سرب بوده است و ترنایم دارای دو قسمت سرب و یک قسمت قلع می باشد. که هنوز هم با پرکنندگی مورد استفاده قرار می گیرند . دقت و ترکیبات شیمیایی و دستگاههای متداول طلاسازی از قدیم الایام در جواهرات با چسباندن ذرات ریز طلا بر روی سطح آن با استفاده از مخلوط نمک و مس و صمغ آلی که با حرارت صمغ را کربونیزه نموده و نمک مس را به مس احیاء می کنند. و با آلیاژ طلا درست کردن ذرات ریز طلا را جوش می دهند . ...

ppt درباره ی تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

ppt درباره ی تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ppt نوع فایل : . ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید :26 اسلاید قسمتی از متن: در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد (متولی ۱۳۷۲) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه های مختلف انجام می پذیرد، تعریف نموده اند (تافلینگر ۱۹۹۶) همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی انجام می پذیرد که از آن جمله می توان به روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه ای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانه های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که ...

ppt در باره ی تخصیص منابع

ppt در باره ی تخصیص منابع

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ppt نوع فایل : . ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 50  اسلاید قسمتی از متن: تخصیص منابع عبارتست از تقسیم و توزیع خدمات و امکانات بین مردم و برنامه های موجود  علل ضروری بودن تصمیم گیری در خصوص تخصیص منابع افزایش تعداد بیماران قابل درمان تکنولوژی های جدید و گران قیمت افزایش انتظارات عمومی محدودیت منابع ...

ppt درباره ی تدوین استراتژی های مدیریت منابع انسانی

ppt درباره ی تدوین استراتژی های مدیریت منابع انسانی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ppt نوع فایل : . ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 22  اسلاید قسمتی از متن: نقاط قوت موجود برای منابع انسانی مرکز توانایی بالا اعضا هیئت علمی درارائه مقالات علمی در سطح بین المللی در زمینه کارآفرینی ارائه تسهیلات ویژه به کادر علمی ( اعزام به فرصت مطالعاتی) بهره‌مندی از کارکنان خلاق و مستعد و با تجربه ارائه تسهیلات مناسب برای کارکنان( وام مسکن، بیمه و ...) آزادی عمل در جذب نیروی انسانی توانمند وجود نگرش مثبت و استرات‍‍‍‍ژیک مدیریت مرکز نسبت به برنامه­های نوآوری و تفویض اختیار برای کارکنان.   ...