مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و شادکامی با رفتار شهروندی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و شادکامی با رفتار شهروندی سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و شادکامی با رفتار شهروندی سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه.............................................................................................................

12

2-2- هوش معنوی..................................................................................................

12

2-3- تاریخچه و تعاریف هوش معنوی...................................................................

14

2-4- مقایسه هوش معنوی با هوش های دیگر........................................................

15

2-5- دیدگاه ها و نظریات هوش معنوی.................................................................

16

2-6- معنویت در سازمان.........................................................................................

17

2-7- هوش معنوی و محیط کار..............................................................................

18

2-8- موانع رشد هوش معنوی................................................................................

20

2-9- شادکامی........................................................................................................

22

2-10- نظریه­ های شادمانی.......................................................................................

28

2-11- ویژگی­های اصلی افراد شادکام.....................................................................

29

2-12- رفتار شهروندی سازمانی..............................................................................

38

2-13- تعریف رفتار شهروندی سازمانی..................................................................

38

2-14- ابعاد رفتار شهروندی....................................................................................

41

2-15- مفهوم سازی های اولیه از رفتار شهروندی سازمانی.....................................

44

2-17- پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی..............................................................

49

2-18- چهارچوب های مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی.....................................

49

2-19- پیشینه پژوهشی تحقیق ................................................................................

55

2-20- فرضیه ها .....................................................................................................

62

2-20-1- فرضیه کلی .............................................................................................

62

2-20-2- فرضیه های فرعی ...................................................................................

62


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 283 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه :...........................................................................................................15

2-2 گستره نظری مسأله مورد پژوهش :............................................................................................................15

2- 2-1 مفاهیم هوش :...............................................................................................................15

2-2-1- 1 هوش :...................................................................................................................15

2-2-1-2 تعریف هوش :..................................................................................................................16

2-2-1-3 انواع هوش :..............................................................................................................17

2-2-1-3-1 هوش بدنی (PQ) :....................................................................................................................18

2-2-1-3-2 هوش عقلانی (IQ) :...................................................................................................................18

2-2-1-3-3 هوش هیجانی (EQ) :.....................................................................................................18

2-2-1-3-4 هوش معنوی (SQ):.......................................................................................................19

2-2- 1-4 عوامل تعیین کننده هوش :..................................................................................................................19

2-2-1-5 معنویت :................................................................................................................20

2-2-1-5-1 دیدگاه های مختلف در زمینه معنویت :..............................................................................23

2-2-1-5-1-1 دیدگاه الکینز :...........................................................................................................23

2-2-1-5-1-2 دیدگاه فریدمن و مکدونالد :......................................................................................23

2-2-1-5-1-3 دیدگاه گاردنر :..........................................................................................................24

2-2-1-5-1-4 دیدگاه ویلیام وست :.................................................................................................24

2-2-1-5-1-5 دیدگاه گروم :............................................................................................................24

2-2-1-5-1-6 دیدگاه ویگلزورث :.................................................................................................24

2-2-1-5-2 تعاریف هوش معنوی :........................................................................................................25

2-2-1-5-3 ابعاد هوش معنوی :.............................................................................................................28

2-2-1-5-4 مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه های مختلف :.................................................................30

2-2-1-5-4-1 دیدگاه ایمونز :.......................................................................................................32

2-2-1-5-4-2 دیدگاه فریدمن و مکدونالد :.................................................................................33

2-2-1-5-4-3دیدگاه نوبل و وگان :.............................................................................................33

2-2-1-5-4-4 دیدگاه بروس لیچفیلد :.........................................................................................33

2-2-1-5-4-5 دیدگاه مک مولن :................................................................................................34

2-2-1-5-5 مؤلفه های هوش معنوی در اسلام :.....................................................................................34

2-2-1-5-6 مدل های هوش معنوی :......................................................................................................35

2-2-1-5-6-1مدل چهار مؤلفه ای کینگ :...........................................................................35

2-2-1-5-6-1-1 درک معنی فردی :..........................................................................35

2-2-1-5-6-1-2 آگاهی متعالی :...............................................................................35

2-2-1-5-6-1-3 تفکر انتقادی وجودی :....................................................................35

2-2-1-5-6-1-4 حالات هوشیاری بسط یافته :..........................................................35

2-2-1-5-6-2 مدل زهر و مارشال :....................................................................................35

2-2-1-5-6-3 مدل پنچ مؤلفه ای ایمونز :...........................................................................36

2-2-1-5-6-4 مدل پنج مؤلفه ای سیسک :..........................................................................37

2-2-1-5-6-4-1 ارزش های بنیادین :.....................................................................37

2-2-1-5-6-4-2 فضایل بنیادین :............................................................................37

2-2-1-5-6-4-3 تجارب بنیادین :...........................................................................37

2-2-1-5-6-4-4 قابلیت های بنیادین :....................................................................37

2-2-1-5-6-4-5 نظام های نمادین :.........................................................................37

2-2-1-5-6-5 مدل امرم :..............................................................................................................37

2-2-1-5-6-5-1 هوشیاری :.............................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-1-1 دقت(توجه) :...............................................................................................38

2-2-1-5-6-5-1-2آگاهی فراعقلانی :.........................................................................................38

2-2-1-5-6-5-1-3 عمل (تمرین) :.............................................................................................38

2-2-1-5-6-5-2 متانت :..........................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-2-1 تقدیس :..........................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-2-2عشق :...............................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-2-3 توکل :.............................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-3 معنا :...........................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-4 تعالی :.........................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-4-1 ارتباط کامل، متقابل و مستقیم به شیوهای عقلانی: .......................................38

2-2-1-5-6-5-4-2 کلنگری :.....................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-5 صداقت :..............................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-5-1 پذیرش :.....................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-5-2 صراحت :...................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-6 تسلیم آرام و بی دغدغه :....................................................................................39

2-2-1-5-6-5-6-1 آرامش :...................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-6-2 عدم خودخواهی و فروتنی :.....................................................................39

2-2-1-5-6-5-7 وابستگی درونی :...............................................................................................39

2-2-1-5-6-5-7-1 آزادی درونی به همراه فعالیت معقول :......................................................39

2-2-1-5-6-5-7-2 آزادی :.....................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-7-3 تشخیص :................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-7-4 درستی :...................................................................................................39

2-2-1-5-6-6 مدل نوبل :........................................................................................................39

2-2-1-5-6-7 مدل سه مؤلفه ای وگان :...................................................................................39

2-2-1-5-7 اجزای هوش معنوی :............................................................................................................40

2-2-1-5-7-1 عقل شهودی: ..............................................................................................................40

2-2-1-5-7-2 ادراک مستدل: .........................................................................................................40

2-2-1-5-7-3 آگاهی بر خواسته ها و نیات :.....................................................................................40

2-2-1-5-7-4 قدرت و عدالت متمرکز: .............................................................................................40

2-2-1-5-7-5 عشق و شفقت:...............................................................................................40

2-2-1-5-7-6 شفا و بخشش :..........................................................................................................40

2-2-1-5-7-7 زندگی باشوق :..........................................................................................................40

2-2-1-5-7-8 زندگی باوقار، یکدلی و تعهد :...................................................................................41

2-2-1-5-7-9 پیوند و خدمت خلاق :..................................................................................................41

2-2-1-5-7-10 پادشاهی خداوند، شادی و تکامل، و زندگی همراه با هوش معنوی مطلوب :.........41

2-2-2 راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:......................................................................................41

2-2-2-1تاریخچه یادگیری خودتنظیمی:........................................................................................41

2-2-2-2 مفهوم یادگیری خودتنظیمی :......................................................................................................42

2-2-2-3 راهبردهای یادگیری :.....................................................................................................45

2-2-2-3-1طبقه بندی راهبردهای یادگیری:.................................................................................45

2-2-2-3-1-1 راهبردهای مرور ذهنی :..................................................................................45

2-2-2-3-1-2 راهبردهای بسط دهی :....................................................................................45

2-2-2-3-1-3 راهبردهای سازماندهی :..................................................................................46

2-2-2-3-1-4 راهبردهای نظارت بر درک مطلب :.................................................................46

2-2-2-3-1-5 راهبردهای عاطفی :........................................................................................46

2-2-2-4 راهبردهای یادگیری خودتنظیمی :................................................................................................46

2-2-2-4-1 راهبردهای شناختی :.......................................................................................................46

2-2-2-4-2 راهبردهای فراشناختی :..................................................................................................47

2-2-2-5 رابطه ی یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت یادگیری :..............................................................48

2-2-2-6 ویژگی های یادگیرندگان برخوردار از توانایی خودتنظیمی در یادگیری :..........................48

2-2-2-7 آگاهی های فراشناختی و سبک های یادگیری :....................................................50

2-2-3 عملکرد تحصیلی :.......................................................................................................52

2-2-3-1 مفهوم عملکرد تحصیلی :..............................................................................................52

2-2-3-2 عوامل موثر در عملکرد تحصیلی :..............................................................................................54

2-2-3-2-1 عوامل فردی :...................................................................................................54

2-2-3-2-2 عوامل خانوادگی و اجتماعی :.......................................................................................54

2-2-3-2-3 عوامل آموزشگاهی :......................................................................................54

2-2-3-2-4 جنس :.............................................................................................54

2-2-3-3 مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی :...........................................................................................55

2-2-3-4 عوامل موثر بر پیشرفت و افت تحصیلی :....................................................................................56

2-2-3-5 نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی :.....................................................................57

2-2-3-6 نقش خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی :......................................................................................59

2-2-3-7 رابطه ی خودتنظیمی یادگیری با مهارت ها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان :......................62

2-3 بررسی پیشینه مطالعاتی :...............................................................................................64

2-3-1 پژوهش های انجام شده پیرامون رابطه بین مؤلفه ها در خارج از کشور :...................................................64

2-3-2 پژوهش های انجام گرفته پیرامون رابطه مؤلفه ها در ایران :...................................................................66


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )

آموزش قوانین پولی و بانکی کشور

در مطلب می تونید از قوانین حاکم بر نظام پولی و بانکی کشور با خبر شوید
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 261 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
آموزش قوانین پولی و بانکی کشور

فروشنده فایل

کد کاربری 14645

در مطلب می تونید از قوانین حاکم بر نظام پولی و بانکی کشور با خبر شوید


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )

پاورپوینت آموزش زبان برنامه نویسی C++

در این پاورپوینت نگاهی جزای می توانید به زبان C بیندازید و دیگران را تا حدودی با ان اشنا کنید
دسته بندی سی ++c
فرمت فایل ppt
حجم فایل 282 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
پاورپوینت آموزش زبان برنامه نویسی C++

فروشنده فایل

کد کاربری 14645

در این پاورپینت نگاهی جزای می توانید به زبان C بیندازید و دیگران را تا حدودی با ان اشنا کنید


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )

پاورپوینت اعتیاد مواد مخدر به 22 دلیل

پاورپوینت زیبا با محیطی عالی برای تجسم حالت های موجود در پاورپوینت دیگران را با این پاورپینت می توانید قانع کنید
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 999 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت اعتیاد مواد مخدر به 22 دلیل

فروشنده فایل

کد کاربری 14645

پاورپوینت زیبا با محیطی عالی برای تجسم حالت های موجود در پاورپینت دیگران را با این پاورپوینت می توانید قانع کنید


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )