دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 3549 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 368 |
هند بوک کتابچه طراحی و اجرای شمع
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 12691 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 524 |
The body of work called variously Earth Retention, or Shoring, or Geo Support,or Sheeting has historical roots. Earth Retention, as we know it today, has beenthe amalgamation of construction technologies, equipment innovations and engineeringanalyses borrowed from many other disciplines. The real coalescing ofthese roots into a distinct discipline did not occur until well into the latter part ofthe 20th century, but now represents literally billions of dollars of work annuallyin the United States alone.Earth Retention systems are created by a contractor drilling, driving and excavating,and an engineer investigating, analyzing, predicting, measuring and confirming.The innovations of the past have come together in the 20th century to forma critical mass which has evolved into the shoring industry as we know it today.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 127 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 65 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مبانی نظری..................................................................................... 21
2-1-1- اختلال نقص توجه - بیش فعالی............................................................ 21
2-1-1-1- تاریخچه اختلال نقص توجه – بیش فعالی........................................ 21
2-1-1-2- ملاک های تشخیص اختلال نقص توجه – بیش فعالی.......................... 25
2-1-1-3- انواع اختلال نقص توجه – بیش فعالی................................................. 26
2-1-1-4- همه گیری شناسی......................................................................... 26
2-1-1-5- سبب شناسی.............................................................................. 27
2-1-1-5-1- بعد زیست شناختی....................................................................... 28
2-1-1-5-1-1- عوامل ژنتیکی................................................................... 29
2-1-1-5-1-2- عوامل عصبی – فیزیولوژی......................................................... 30
2-1-1-5-1-3- عوامل عصبی – شیمیایی........................................................... 32
2-1-1-5-2- بعد روانشناختی........................................................................... 34
2-1-1-5-3- بعد جامعه شناختی........................................................................ 35
2-1-1-6- مشکلات همراه با اختلال نقص توجه - بیش فعالی.................................. 38
2-1-1-6-1- مشکلات رفتاری........................................................................... 38
2-1-1-6-2- مشکلات در روابط والد و فرزندی ..................................................... 39
2-1-1-7- مدلهای نظری اختلال نقص توجه - بیش فعالی..................................... 41
2-1-2- شیوههای فرزندپروری.......................................................................... 51
2-1-2-1- تاریخچه شیوه فرزندپروری.............................................................. 51
2-1-2-2- مدل های شیوه فرزندپروری................................................................ 52
2-1-2-2-1- مدل شیوه فرزندپروری بامرید.............................................................. 54
2-1-2-2-2- مدل شیوه فرزندپروری شیفر.......................................................... 54
2-1-2-2-3- مدل ترکیبی.................................................................................. 55
2-1-3- برنامه فرزندپروری مثبت........................................................................... 57
2-1-4- روابط مادر- کودک................................................................................. 58
2-1-4-1- دیدگاههای نظری مربوط به روابط مادر – کودک..................................... 59
2-1-4-1-1- نظریه روانکاوی.............................................................................. 60
2-1-4-1-2- نظریه یادگیری اجتماعی........................................................ 62
2-1-4-1-3- نظریه کردارشناسی.................................................................... 62
2-2- پیشینه پژوهش................................................................................... 64
2-2-1- تحقیقات مربوط به شیوه فرزندپروری و روابط مادر – کودک............................. 64
2-2-2- تحقیقات مربوط به برنامه فرزندپروری مثبت و اختلال نقص توجه - بیش فعالی.... 67
2-3- فرضیه های پژوهش............................................................................. 73
2-3-1- فرضیه های اصلی............................................................................... 73
2-3-2- خرده فرضیه ها................................................................................... 73
2-4- سؤالات پژوهش........................................................................................ 74
2-5- خلاصه................................................................................................. 74
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 131 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 72 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- ماهیت حافظه انسان ................................................................................................................. 19
2-2- دیدگاه ساختاری حافظه ............................................................................................................ 25
2-2-1- حافظه حسی ........................................................................................................... 25
2-2-1-1- مراحل پردازش اولیه اطلاعات بینایی...................................................................................................... 29
2-2-2- حافظه کوتاه مدت(S.T.M) ................................................................................................. 31
2-2-3- حافظه دراز مدت(L.T.M) ................................................................................................. 35
2-3- دیدگاه پردازش اطلاعات ................................................................................................... 38
2-3-1- مرحله یادگیری ....................................................................................................... 38
2-3-2- مرحله ذخیره سازی یا نگهداری .......................................................................................... 39
2-3-3- مرحله بازیابی ................................................................................................. 40
2-4- آزمون های سنجش حافظه دیداری ............................................................................................ 41
2-4-1- آزمون بینایی بنتون ................................................................................................. 41
2-4-2- آزمون بینایی کیم کاراد ................................................................................................... 42
2-4-3- آزمون تصاویر درهم ری – استریه .................................................................................................. 42
2-4-4- مقیاس حافظه ی وکسلر (WMS)........................................................................................ 45
2-4-5- آزمون یادگیری جفت ارتباط(PAL) ........................................................................................ 46
2-5- بررسی تحقیقات انجام شده ............................................................................................... 47
جمع بندی نهایی.................................................................................. 73
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 106 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 48 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه :............................................................................................12
2-2 بخش اول :..............................................................................................................12
2- 2-1 عملکرد تحصیلی :.......................................................................................................12
2-2-1- 2 عوامل موثر در عملکرد تحصیلی :..........................................................................14
2-2-1-3 ویژگی های شخصیتی و نقش آن در عملکرد تحصیلی :.......................................16
2-2-1-4 خانواده و نقش آن در عملکرد تحصیلی :...............................................................18
2-2- 2 درگیری والدین در امور تحصیلی :.............................................................................19
2-2-2-1 درگیری خانواده در امور تحصیلی :...........................................................................19
2-2-2-2 الگوی روابط والد و فرزند :......................................................................................20
2-2-2-3 سبک های والدین :.................................................................................................20
2-2-2-4 تحصیلات والدین :...................................................................................................21
2-2-3 عوامل مربوط به محیط آموزشی :.............................................................................22
2-2-3-1 کیفیت در آموزش :.................................................................................................22
2-2-4 شیوه فرزندپروری و تعاریف آن :...............................................................................25
2-2-4-1 تاریخچه شیوه های فرزندپروری :........................................................................26
2-2-4-2 طبقه بندی انواع شیوه های فرزندپروری :...........................................................27
2-2-4-3 مقایسه والدین افراطی و والدین مسامحه کار :...................................................36
2-2-4-3-1 توقع داشتن :....................................................................................................36
2-2-4-3-2 پذیرندگی :......................................................................................................37
2-2-4-4 ابعاد شیوه های فرزندپروری :.............................................................................38
2-2-4-4-1 بعد گرم بودن والدین :.....................................................................................39
2-2-4-4-2بعد کنترل:.......................................................................................40
2-2-4-5 مهارت های فرزندپروری :.................................................................................... 40
2-2-4-6 تأثیر شیوه های فرزندپروری :............................................................................. 42
2-2-4-7 عوامل مؤثر بر شیوه های فرزندپروری :............................................................. 43
2-2-4-8 پیامدهای شیوه های فرزندپروری :......................................................................43
2-2-4-9 رابطه سبک فرزندپروری و عملکرد تحصیلی :....................................................45
2-3 بخش دوم :...........................................................................................................46
2-3-1 پیشینه پژوهش:.......................................................................................46