دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 212 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مبانی نظری.. 16
2-1-1- اختلال اضطراب اجتماعی.. 16
2-1-1-1- سیر و شیوع اختلال اضطراب اجتماعی.. 17
2-1-1-2- سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی.. 18
2-1-1-2-1- عوامل زیستی.. 18
2-1-1-2-1- 1- ژنتیک.... 18
2-1-1-2-1-2- عصب زیست شناختی.. 19
2-1-1-2-2- عوامل سرشتی.. 19
2-1-1-2-2-1- بازداری رفتاری.. 19
2-1-1-2-3- عوامل محیطی.. 20
2-1-1-2-3-1- فرزندپروری.. 20
2-1-1-2-3-2- روابط دوستی با همسالان.. 21
2-1-1-2-3-4- سایر وقایع زندگی.. 22
2-1-1-2-4- رویکرد شناختی.. 23
2-1-1-2-4-1- مدل بک، امری و گرینبرگ (1985) 23
2-1-1-2-4-2- مدل کلارک و ولز (1995) 24
2-1-1-2-4-3- مدل رپی و هیمبرگ (1995) 27
2-1-1-2-5- مدل هافمن و بارلو (2002) 29
2-1-1-2-6- مدل رپی و اسپنس (2004) 31
2-1-2- سوگیریهای فرآیند پردازش اطلاعات در اضطراب اجتماعی.. 34
2-1-2-1- سوگیری توجه در اضطراب اجتماعی.. 34
2-1-2-1-1- مؤلفههای سوگیری توجه. 35
2-1-2-1-2- مکانیزم سوگیری توجه. 36
2-1-2-1-2-1- مدل شناختی بک و کلارک (1997) 36
2-1-2-1-2-2- مدل ویلیامز، واتز، مکلئود و متیوز (1997) 37
2-1-2-1-2-3- مدل اهمن (1996) 38
2-1-2-1-2-4- مدل ولز و متیوز (1994) 38
2-1-2-1-2-5- مدل انگیزشی- شناختی موگ و بردلی (1998) 39
2-1-2-1-2-6- نظریه کنترل توجه آیزنک، درخشان، سانتوس و کالوور (2007) 40
2-1-2-1-2-7- مدل بار–هیم (2007) 40
2-1-2-2- سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی.. 41
2-2- پیشینه عملی.. 42
2-2-1- سوگیری توجه در اضطراب اجتماعی.. 42
2-2-2- سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی.. 45
2-2-3- برنامه تعدیل سوگیری شناختی.. 48
2-2-3-1- تعدیل سوگیری توجه در اضطراب اجتماعی.. 48
2-2-3-2- تعدیل سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی.. 50
2-2-4- تعامل سوگیری توجه و سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی.. 53
2-3- فرضیهها و سوالات پژوهش.... 56
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 147 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 84 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1. مقدمه:.................................................................................................................................. 14
2-2. سندرم داون........................................................................................................................... 14
2-2-1. طبقه بندی سندرم داون:....................................................................................................... 15
2-2-2. خصوصیات کلی............................................................................................................... 16
2-2-3. چه عواملی در بروز سندرم داون موثر هستند؟.......................................................................... 17
2-2-4. ویژگی ها و نشانه های سندرم داون........................................................................................ 18
2-3. کیفیت زندگی....................................................................................................................... 21
2-3-1. تاریخچه کیفیت زندگی...................................................................................................... 21
2-3-2. تعاریف کیفیت زندگی:...................................................................................................... 22
2-3-3. ویژگی های کیفیت زندگی................................................................................................. 25
2-3-4. چند بعدی بودن.................................................................................................................. 25
2-3-5. بعد عینی کیفیت زندگی...................................................................................................... 29
2-3-6. بعد ذهنی.......................................................................................................................... 30
2-3-7. ویژگی ذهنی بودن............................................................................................................. 30
2-3-8. نظریه های کیفیت زندگی.................................................................................................... 32
2-3-8-1. نظریه های مبتنی بر فرد.................................................................................................... 32
2-3-8-2. نظریه های مبتنی بر خانواده.............................................................................................. 32
2-3-8-3. نظریه های روانشناختی.................................................................................................... 33
2-3-8-4. نظریه های انسان شناسی.................................................................................................. 33
2-3-9. ارزیابی کیفیت زندگی........................................................................................................ 35
2-3-10. مدل های کیفیت زندگی:................................................................................................... 36
2-3-10-1. مدل روحی- روانی....................................................................................................... 36
2-3-10-2. مدل ادراکی کیفیت زندگی ژان...................................................................................... 36
2-3-10-3. مدل فرل و هاسی.......................................................................................................... 36
2-3-11. عوامل موثر بر کیفیت زندگی............................................................................................. 37
2-3-12. ابزار سنجش کیفیت زندگی............................................................................................... 38
2-3-13. کاربرد های سنجش کیفیت زندگی.................................................................................... 39
2-4. کیفیت زندگی در خانواده های بیماران مزمن روانی:.................................................................... 39
2-5. کیفیت زندگی والدین دارای کودک مبتلا به سندرم داون............................................................. 41
2-6. مهارت زندگی....................................................................................................................... 44
2-6-1. تعاریف............................................................................................................................ 44
2-6-2. مبانی نظری مهارت های زندگی........................................................................................... 49
2-6-3. مبانی نظری گروه درمانی.................................................................................................... 53
2-6-3-1. دیدگاه مک دوکال........................................................................................................ 53
2-6-3-2. دیدگاه فروید................................................................................................................ 54
2-6-3-3. دیدگاه مورنو................................................................................................................. 54
2-6-3-4. دیدگاه اسلاوسون.......................................................................................................... 54
2-6-3-5. دیدگاه لوین.................................................................................................................. 54
2-6-4. روش آموزش مهارت های زندگی:....................................................................................... 56
2-6-5. پیشینه اجرایی برنامه های آموزش مهارتهای زندگی.............................................................. 57
2-6-6. اهداف آموزش مهارتهای زندگی....................................................................................... 58
2-6-7. اهداف عمده برنامه آموزش مهارتهای زندگی نیز عبارت است از:............................................ 59
2-6-8. اهداف آموزش مهارتهای زندگی به طور اخص عبارت است از:................................................. 60
2-6-9. اهمیت مهارتهای زندگی................................................................................................... 61
2-6-10. ابعاد مهارتهای زندگی.................................................................................................... 63
2-6-11. انواع مهارت.................................................................................................................... 65
2-6-12. پنج حوزه اصلی مهارتهای زندگی.................................................................................... 68
2-6-13. تعریف ده مهارت اصلی زندگی.......................................................................................... 69
2-6-14. روشهای مورد استفاده در کارگاههای مهارتهای زندگی..................................................... 72
2-6-14-1. رویکرد فعال در مقابل رویکرد منفعل در آموزش............................................................... 72
2-7. بررسی متون.......................................................................................................................... 73
2-7-1. پژوهشهای خارجی:............................................................................................................ 73
2-7-2. پژوهشهای داخلی............................................................................................................... 77
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 34156 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1500 |
اگر به دنبال یک پکیج نمونه سوالات کامل هستی که بتونی تو هر استخدامی با هاش استفاده کنی من این محصولو بهتون پیشنهاد میکنم ،این فایل با فایل های موجود در سایت های دیگر متفاوت هست و در این فایل سعی شده که کاربردی ترین سوالاتو اماده کنیم ویا داشتن این فایل ،هیچ سوالات استخدامی نمیتونن از دستتون در برن ،این پکیج حاصل تجربه و جمع اوری خودم هست تا بهترین سوالاتو برای افراد مورد نیاز اماده کنم
بهترین نمونه سوالات آزمون ها استخدامی همراه با پاسخنامه
آمادگی کامل برای سوالات عمومی آزمون های استخدامی
بیش از 1800صفحه ""دریای سوالات""
30 فایل pdf نمونه سوالات عمومی استخدامی:
اطلاعات عمومی
ادبیات
کامپیوتر و فناوری اطلاعات (ICDL)
احکام و معارف اسلامی
زبان انگلیسی
ریاضی و آمار
تست هوش
عقیدتی سیاسی
اجتماعی و مبانی قانون
جزوه و...
بیش از 1800صفحه ""دریای سوالات""
آرشیو بهترین و کاملترین نمونه سوالات عمومی استخدامی
هزاران نمونه سوال عمومی استخدامی + پاسخنامه
تخفیف ویژه به مدت محدود
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 233 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 8 |
عنوان فارسی: اثر پلیت های فلزی برشی دیوار بر رفتار سازه
عنوان انگلیسی: Effect of Steel Plate Shear Wall on Behavior of Structure
تعداد صفحات مقاله انگلیسی: 6
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 8
فرمت مقاله انگلیسی: PDF
فرمت ترجمه مقاله: word ورد (قابل ویرایش)
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله:
چکیده
دیوار برشی فولادی در سازه های فلزی برای مقاومت در برابر نیروهای زلزله و باد بسیار استفاده شده است. این سیستم چندین مزیت نسبت به دیگر سیستم های بار مقاومت در برابر جانبی معمول ارائه می کند . صرفه جویی در فولاد، سرعت نصب، کاهش هزینه پایه و اساس، و افزایش فضای قابل استفاده در ساختمان برخی از مزایای آشکار از دیوار برشی فولادی می باشد. دیوار برشی فولادی نیز سختی های زیادی در برابر رانش برای ساختمان سالم خواهد داشت .
این مقاله تجزیه و تحلیل و طراحی های بلند قاب های ساختمان فولادی با و بدون دیوار برشی فولادی (SPSW) می باشد . در این مقاله معادل تجزیه و تحلیل استاتیک برای لحظه ای فولاد مقاوم در برابر قاب ساختمان داشتن (G + 6) طبقه واقع در منطقه 3 انجام شده است. تجزیه و تحلیل دیوار برشی فولادی و ساختمان ها با استفاده از نرم افزار STAAD PRO انجام شده است. پارامترهای اصلی در این مقاله به مقایسه عملکرد لرزه ای ساختمان مانند خم شدن لحظه ای، نیروی برشی، انحراف و نیروی محوری می پردازد . این مقاله همچنین در مورد اثرات متمرکز در ساختار فولادی و بدون دیوار برشی خواهد بود .
فهرست مطالب:
چکیده
1. مقدمه
1.1 عمومی
1.2 ضرورت
2. مواد و روش ها در مطالعه
2.1 خواص مواد
2.2 مدل تحلیلی
3. بحث
3.1 مقایسه
3.2 حالت عمده شکست
3.3 مقایسه نتیجه
4. نتیجه گیری
بخشی از مقاله انگلیسی:
Abstract
Steel plate shear walls have been used more and more in the steel structures to resist earthquake and wind forces. This system offers several advantages as compared to the other usual lateral load resisting systems. Steel saving, speed of erection, reduced foundation cost, and increased usable space in buildings are some apparent advantages of the steel plate shear walls. Steel plate shear walls also provide major stiffness against building drift for the hi-rise buildings. This paper describes the analysis and design of high-rise steel building frame with and without Steel plate shear wall (SPSW). In this paper equivalent static analysis is carried out for steel moment resisting building frame having (G+6) storey situated in zone III. The analysis of steel plate shear wall and the building are carried out using Software STAAD PRO. The main parameters consider in this paper is to compare the seismic performance of buildings such as bending moment, shear force, deflection and axial force. This paper also focused on the effects comes on the steel structure with and without shear wall.
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 924 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 50 |
جزوه روان و سلیس همراه با اشکال واضح جهت استفاده دانشجویان و مهندسان معماری و عمران