مبانی نظری و پیشینه مدیریت زمان در نوجوانی و جوانی

مبانی نظری و پیشینه مدیریت زمان در نوجوانی و جوانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 164 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 126
مبانی نظری و پیشینه مدیریت زمان در نوجوانی و جوانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه 17

ماهیت و مفهوم زمان 18

تاریخچه مختصر از زمان 20

مفهوم مدیریت زمان 24

مبانی نظری مدیریت زمان 24

مفهوم نوجوانی 40

نوجوانی و رشد آن در مکتب اسلام 40

نوجوانی و رشد آن در نظریه‌های معاصر 42

نظریه‌های رشد نوجوانی 44

ویژگی‌های نوجوانی 60

جوانی 63

جوانی و رشد آن در اسلام 63

جوانی و رشد آن در نظریه‌های معاصر 64

شرایط زیستی ـ غریزی جوانی 66

شرایط ذهنی جوانی 67

شرایط روانی جوانی 68

شرایط عاطفی و اخلاقی جوانی 69

ویژگی‌های رشد جوانی 72

رشد اجتماعی و اخلاقی 75

ویژگی‌های تفکر دوره جوانی 76

مفهوم روانشناختی مدیریت زمان 80

اصول مدیریت زمان 84

دیدگاه‌های مدیریت زمان 85

تکنیک‌های مدیریت زمان 86

قوانین مرتبط با مدیریت زمان 91

نسل‌های مدیریت زمان 93

عوامل اصلی در عدم استفاده بهینه از زمان 95

عوامل اتلاف وقت 99

مبانی نظری رسانه 105

پیشینه تحقیق 114

تحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون مدیریت زمان 115

تحقیقات انجام شده در سایر کشورها پیرامون مدیریت زمان 122

جمع بندی ادبیات و پیشینه تحقیق 130


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )

مبانی نظری و پیشینه مدیریت استرس و عملکرد تحصیلی دانشجویان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت استرس و عملکرد تحصیلی دانشجویان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 111 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
مبانی نظری و پیشینه مدیریت استرس و عملکرد تحصیلی دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه :...................................................................................................15

2-2 گستره نظری مسأله مورد پژوهش :.........................................................15

2- 2-1 مفهوم استرس :............................................................................15

2-2-2 مراحل ایجاد استرس و چگونگی تأثیر آن :...............................................16

2-2-3 آسیب پذیری در مقابل استرس :..........................................................17

2-2-4 استرس از دیدگاه نظریات :........................................................................18

2-2-5 مراحل پاسخ به استرس از دیدگاه هانس سلیه :.......................................19

2-2-5-1 مرحله اول- اعلام خطر :...............................................................20

2-2-5-2 مرحله دوم- مقاومت :...................................................................20

2-2-5-3 مرحله سوم- فرسودگی :..............................................................20

2-2-6 ارزیابی استرس، راهبردهای رویارویی و سازگاری روان شناختی :........20

2-2-6-1 ارزیابی استرس :..............................................................22

2-2-6-1-1 ارزیابی اولیه :.............................................................22

2-2-6-1-2 ارزیابی ثانویه :...........................................................23

2-2-6-2 رویارویی با تهدید :...................................................................24

2-2-7 مقابله با استرس :............................................................................25

2-2-7-1 مقابله ی مسأله محور :........................................................25

2-2-7-2 مقابله ی هیجان محور :..........................................................25

2-2-8 مهارت های مقابله با استرس در مدل جرابک :......................................26

2-2-8-1 مهارت های معطوف به حل مسأله :...........................................27

2-2-8-2 مهارت های هیجانی :..................................................................27

2-2-9 راه های مقابله با استرس :...............................................................27

2-2-9-1 مهارت های رفتاری :...............................................................28

2-2-9-1-1 سلامتی و توانایی :.........................................................28

2-2-9-1-2 تعامل های اجتماعی مثبت :...............................................29

2-2-9-1-3 مدیریت زمان :.....................................................................29

2-2-9-1-4 روش تنفسی :..................................................................29

2-2-9-2 مهارت های شناختی :...............................................................30

2-2-9-2-1 افکار مثبت :.......................................................................30

2-2-9-2-2 توانایی حل مسأله :...........................................................30

2-2-9-2-3 منبع کنترل :....................................................................30

2-2-9-2-4 کمک حرفه ای :..................................................................31

2-2-9-3 منابع اجتماع :...........................................................................31

2-2-9-3-1 حمایت اجتماعی :..........................................................31

2-2-9-3-2 امکانات مالی : ..................................................................31

2-2-10 استرس و راهبردهای مقابله با آن :...................................................32

2-2-2 عملکرد تحصیلی :.................................................................................34

2-2-2-1 مفهوم عملکرد تحصیلی :..................................................................34

2-2-2-2 عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی :.................................................36

2-2-2-2-1 عوامل فردی :.......................................................................36

2-2-2-2-2 عوامل خانوادگی و اجتماعی :.............................................36

2-2-2-2-3 عوامل آموزشگاهی :.............................................................36

2-2-2-2-4 جنس :........................................................................36

2-2-2-3 مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی :..................................................37

2-2-2-4 عوامل مؤثر بر پیشرفت و افت تحصیلی :....................................39

2-2-2-5 عوامل تأثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان :..............................39

2-3 بررسی پیشینه مطالعاتی :.....................................................................41

2-3-1 پژوهش های انجام شده در خارج کشور :.......................................41

2-3-2 پژوهش های انجام شده در ایران :..................................................43


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )

مبانی نظری و پیشینه کمرویی نوجوانان

مبانی نظری و پیشینه کمرویی نوجوانان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64
مبانی نظری و پیشینه کمرویی نوجوانان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-خانواده و تعاملات آن.............................22

2-2- موقعیت های ایجاد کننده آسیب نوجوانان............26

2-2-1-دوره نوجوانی..................................31

2-3-کمرویی..........................................34

2-3-1--تعریف کمرویی.................................34

2-3-2-شیوع کمرویی...................................46

2-3-3-پیامدهای کمرویی...............................48

2-3-4-پیوستار کمرویی................................50

2-3-5-علل کمرویی...................................53

2-3-6-نظریه های کمرویی.............................60

2-3-6-1-نظریه روان تحلیل گری........................60

2-3-6-2-نظریه اریکسون..............................60

2-3-6-3-نظریه اسنادی زیمباردو.......................61

2-3-6-4-نظریه شناختی آرنولد باس.....................61

2-3-7-کمرویی و ویژگی های روانشناختی.................62

2-3-8-ارتباط خانواده با ویژگی های روانشناختی........64


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )

مبانی نظری و پیشینه کمال گرایی و باورهای معرفت شناختی

مبانی نظری و پیشینه کمال گرایی و باورهای معرفت شناختی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 156 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87
مبانی نظری و پیشینه کمال گرایی و باورهای معرفت شناختی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2–1. زمینه نظری موضوع پژوهش.... 16

2–1-1. رویکرد فلسفی به معرفت شناسی و باورهای معرفت شناختی.. 16

2-1-1-1. امکان معرفت... 17

2-1-1-2. چیستی معرفت... 17

2-1-2. انگیزه معرفت شناسی.. 18

2 –1-3. تاریخچه معرفت شناسی.. 18

2-1-3-1. در دوره یونان باستان.. 18

2-1-3-2. دوره قرون وسطی.. 19

2-1-3-3. دوره جدید. 20

2-1-3-4. دوره معاصر. 21

2-1- 3-5. فلسفه اسلامی.. 22

2-1- 3-5-1. سیر معرفت شناسی در اسلام. 22

2-1- 3-5-2. مبانی معرفت شناسی از نظر استاد شهید مطهری.. 23

2-1-4. انواع معرفت شناسی.. 24

2-1-4-1. معرفت شناسی مطلق و مقید. 24

2-1-4-2. معرفت شناسی پیشینی و پسینی.. 25

2-1-5. ساختار معرفت، انسجام گروی، مبنا گروی.. 26

2-1-5-1. انسجام گروی.. 26

2-1-5-2. مبنا گروی.. 27

2-1-6. رویکردهای روانشناسی.. 28

2-1-7. رویکرد شناختی.. 29

2-1-7-1. پیاژه 29

2-1-7-1-1. منابع الهام بخش معرفت شناسی تکوینی از نظر پیاژه 29

2-1-7- 1-2. اصول معرفت شناسی تکوینی.. 31

2-1-7-1-3. معرفت شناسی به منزله علم.. 31

2-1-7-2. طرح پری.. 32

2-1-7-3. ریان.. 34

2-1-7-4. بکستر. 35

2–1-7-5. کینگ و کیچنر. 35

2-1-7-6 .شومر. 37

2-1-8. رایج ترین مدل های نظری مطرح شده 38

2-1- 9. مدل های موجود در خصوص سنجش باورهای معرفت شناختی.. 40

2-1-10. حوزه کلی مربوط به ساختار اصلی باورهای افراد دربارۀ یادگیری و آموزش.... 40

2–1-1. مفهوم کمال گرایی.. 43

2-1-2. رویکردهای کمال گرایی.. 44

2-1-2-1. نظریه زیگموند فروید(1939-1856) 44

2-1-2-2. نظریه کارن هورنای(1952-1885) 45

2-1-2-3. نظریه آلفرد آدلر( 01937 -1870) 46

2-1-2-4. نظریه کارل راجرز(1987-1902) 48

2-1-2-5. نظریه اریک اریکسون)1990-1902) 49

2-1-2-6. نظریه آلبرت بندورا(1925) 49

2-1-2-7. نظریه گوردون آلپورت(1967-1897) 50

2-1-2-8. نظریه عقلانی عاطفی الیس(1913) 51

2-1-2-9. نظریه فریتزپرلز(1970-1893) 52

2-1-2-10. نظریه آبراهام مزلو. 53

2-1-2-10-1. ویژگی افراد خود شکوفا 54

2-1-2-10-2. کمال گرایی از دیدگاه اسلام. 55

2–1-3. رویکردهای درمانی.. 55

2–1-3-1. رویکرد شناخت درمانی.. 55

2–1-3-1 -1. تغییر دادن طرحواره ناسازگار 58

2–1-3-2. رویکرد درمانی روانکاوی.. 59

2–1-3-3 رویکرد درمانی انسان گرا 60

2–1-3-4. رویکرد گشتالت درمانی.. 61

2–1-3-5. رویکرد رفتار درمانی عقلانی عاطفی.. 62

2–1-3-6. دیدگاه بلت در باره درمان کمال گرایی.. 62

2–1-4. ابعاد کمال گرایی.. 63

2–1-5. انواع کمال گرایی.. 68

2–1-5-1 هاماچک(1978) 68

2–1-5-1-1. کمال گرایی بهنجار 68

2–1-5-1 -2. کمال گرایی روان رنجور 68

2–1-5- 2. تری ـ شورت و همکاران (1995) 69

2–1-5-3. رایس و دیلوو (2002) 70

2–1- 6 . ویژگی های افراد کمال گرا 70

2–1-7. علل کمال گرایی.. 71

2- 1-8. دانش آموزان کمال گرا 72

2-1- 9. عوامل خانوادگی موءثر در ایجاد کمال گرایی.. 73

2 –2. بررسی تحقیقات انجام شده 74

الف) پژوهش های مرتبط با باورهای معرفت شناختی.. 74

ب) پژوهش های مرتبط با باورهای معرفت شناختی و متغیرهای مربوطه. 81

2-3. جمع بندی.. 86


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )

مبانی نظری و پیشینه کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیمی

مبانی نظری و پیشینه کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیمی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 109 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64
مبانی نظری و پیشینه کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیمی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

1-2.مقدمه..........................................................................................14

2-2. کارکردهای اجرایی............................................................................14

3-2.مؤلفه های کارکردهای اجرایی..................................................................15

1-3-2.استدلال....................................................................................16

2-3-2.سازماندهی-برنامه ریزی.......................................................................17

3-3-2.حافظه ی فعال .......................................................................18

4-2.مؤلفه های تکمیلی کارکردهای اجرایی ......................................................20

5-2. مدل های کارکردهای اجرایی .................................................................21

1-5-2. مدل براون..............................................................................21

2-5-2.مدل نورمن و شالیس ......................................................................22

3-5-2.سه لایه سارا وارد..........................................................................22

4-5-2.مدل CEO مغزی یا رهبر ارکستر( مک کلوسکی) ....................................23

5-5-2..مدل سلسله مراتبی ................................................................24

1-5-5-2.خودانگیختگی...........................................................................25

2-5-5-2.خودتشخیصی.............................................................................27

3-5-5-2.خودمختاری....................................................................................27

4-5-5-2.خودزادی....................................................................................28

5-5-5-2.ماورای خود یکپارچگی.............................................................28

6-2. کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجانات ...................................................28

7-2.کارکردهای اجرایی و یادگیری........................................................33

8-2. تاریخچه و پیشینه نظری مفهوم خود تنظیمی ...........................................34

9-2. تعریف یادگیری خود تنظیمی ...................................................................35

10-2. ابعاد یادگیری خود تنظیمی ................................................................37

11-2. ویژگی های یادگیرنده گان خود نظم یافته ...............................................38

12-2.زیر مراحل خود تنظیمی .....................................................................40

13-2.راهبردهای یادگیری خود تنظیمی .............................................................41

1-13-2. راهبردهای شناختی ...........................................................................41

2-13-2. راهبردهای فرا شناختی ..................................................................42

3-13-2. راهبرهای مدیریت منابع .......................................................44

4-13-2.راهبردهای انگیزشی ................................................................44

14-2. الگوهای یادگیری خود تنظیمی ................................................................45

1-14-2.­­مدل بیگز(یادگیری سطح بالا)..................................................................45

2-14-2. مدل کارور و شی یر(1990)....................................................46

3-14-2. واین و هدوین(1998)......................................................47

4-14-2. مدل بوکائرتز(1999)..........................................................................47

5-14-2.مدل زیمرمن(1989-2000)..................................................................47

6-14-2. مدل پنتریچ(2000)......................................................................48

15-2. نظریه های یادگیری خود تنظیمی.........................................................49

1-15-2. نظریه کنشگر ..................................................................50

2-15-2. نظریه شناختی اجتماعی .....................................................50

3-15-2. نظریه ویگوتسکی .........................................................................51

4-15-2.نظریه پردازش .............................................................................52

5-15-2.نظریه کارکرد زیستی ......................................................................53

16-2. خود تنظیمی از بعد زیست شناختی ...................................................57

17-2. آموزش خود تنظیمی .......................................................................59

18-2. پیشینه پژوهش .....................................................................60

1-18-2.تحقیقات انجام شده در داخل کشور..................................................60

2-18-2. تحقیقات انجام شده در خارج کشور.............................................62


فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )مدیریت ارجاع نمونه های بالینی (پاورپوینت )