بهترین قالب وردپرس حرفه ای فروش دوره آموزش آنلاین اجومال | Edumall

بهترین قالب وردپرس حرفه ای فروش دوره آموزش آنلاین اجومال | Edumall

بهترین بهترین قالب وردپرس حرفه ای فروش دوره آموزش آنلاین اجومال | Edumall

آموزش بهترین قالب وردپرس حرفه ای فروش دوره آموزش آنلاین اجومال | Edumall , پشتیبانی 6 ماهه بهترین قالب وردپرس حرفه ای فروش دوره آموزش آنلاین اجومال | Edumall

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در بهترین فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

بهترین قالب وردپرس حرفه ای آموزشی اجومال | بهترین قالب وردپرس حرفه ای Edumall | بهترین قالب وردپرس حرفه ای فروش دوره آموزشی Edumall

معرفی بهترین قالب وردپرس حرفه ای آموزشی اجومال | Edumall

اجومال بهترین  بهترین قالب وردپرس حرفه ای آموزشی سال 2020، ساخته شده با استفاده از بهترین افزونه حرفه ای قدرتمند تیوتر ال ام اس است تا بتواند در کنار بسیاری از امکانات خود نیاز شما را در راه اندازی سایت آموزشی برآورده نماید. طراحی جذاب این بهترین قالب وردپرس حرفه ای باعث شده تا مورد استقبال کاربران با هر نوع نیازی از جمله دانشگاه ها، مراکز آموزش آزاد، مدارس، آموزشگاه های زبان و ... شود.

قالب اجومال با استفاده از بهترین افزونه حرفه ای صفحه ساز محبوب المنتور ساخته شده که شامل صفحات متنوع داخلی مانند درباره و تماس باما، وبلاگ، فروشگاه که همگی دارای چندین طرح بندی و استایل منحصر بفرد مخصوص وبسایت های آموزشی و فروش دوره است که با طراحی کاملا ریسپانسیو و تصاویر اورجینال و با کیفیت امکان راه اندازی راحت تر کسب  و کارتان را به شما می دهد. افزودنی اختصاصی اجومال برای بهترین افزونه حرفه ای المنتور بیش از 30 ابزارک اختصاصی فوق حرفه ای برای المنتور را دارا می باشد که می توانید با کشیدن و رها کردن المان های متنوع دمو های فعلی را ویرایش یا صفحات منحصربفرد خود را بسازید.

 

 

 

ویژگی های بهترین قالب وردپرس حرفه ای فروش دوره آموزشی Edumall

ساخته شده با تیوتر ال‌ام‌اس پرو : اجومال با استفاده از بهترین افزونه حرفه ای تیوتر طراحی شده است، بهترین افزونه حرفه ای ای قدرتمند، جامع و هوشمند برای ایجاد و مدیریت مرکز آموزشی آنلاین و دوره های حرفه ای 

سازگار با پلتفرم ویدیویی زووم :  با استفاده از بهترین افزونه حرفه ای زووم و ایجاد سازگاری بین بهترین قالب وردپرس حرفه ای آموزش اجومال و این افزونه، شما قادر خواهید بود تا برای سیستم آموزشی خود یک محیط گفتگوی ویدیویی آنلاین ایجاد کنید تا کاربران و اساتید در این محیط با یکدیگر تعامل داشته باشند.

طراحی شده با المنتور : بسیاری از صفخات پرکاربرد و مهم بهترین قالب وردپرس حرفه ای اجومال با استفاده از المنتور طراحی شده تا کاربر بتواند بدون مشکل طرح مورد نظر خود را پیاده سازی و ویرایش کند. استفاده از المنتور در طراحی بهترین قالب وردپرس حرفه ای باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی هرآنچه در ذهن دارند پیاده سازی کنند.

فروش دوره با ووکامرس : سیستم فروش دوره ها توسط بهترین افزونه حرفه ای آموزشی تیوتر مدیریت میشود که یکی از گزینه های درآمد زایی آن، فروش دوره با استفاده از بهترین افزونه حرفه ای محبوب فروشگاه ساز ووکامرس است. در این روش پرداخت دقیقا مانند پرداخت های عادی ووکامرس و با استفاده از درگاه های پرداخت سن شده در ووکامرس اتفاق می افتد.

سیستم آزمون داخلی : تنظیمات آزمون پیشرفته شما را قادر می سازد تا انواع گوناگونی از سوالات را ایجاد کنید. شما میتوانید بیش از 10 نوع سوال مانند سوال های 4 گزینه ای، صحیح و غلط، کوتاه جواب، بلند جواب و ... را به راحتی ایجاد کنید.

بادی پرس :  با استفاده از اجومال و سازگاری ایجاد شده بین بهترین قالب وردپرس حرفه ای و بهترین افزونه حرفه ای بادی پرس، قادر خواهید بود به راحتی اجمن آموزشی خود را بر روی سایت خودتان ایجاد و مدیریت کنید.

شما میتوانید برای هر دوره گروه اختصاصی ایجاد کنید تا کاربران بعد از خرید هر دوره بصورت خودکار در این گروه های آموزش عضو شوند.

آپلود عکسبهترین قالب وردپرس حرفه ای فروش دوره آموزش آنلاین اجومال | Edumall
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.